Czasopismo
O czasopiśmie
Redakcja
Rada Naukowa
Recenzenci
Polityka Open Acces
Zasady etyki publikacji
Ważne informacje
Kontakt
Dla autorów
Dla Autorów
Nasi Autorzy
Standardy APA
Niepobieranie opłat
Dla recenzentów
Zasady recenzowania
Moje Konto
Archiwum
Czasopismo wydawane pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
Numer 1 / 2017
Archiwum
Henryk Mizerek
Studium przypadku w badaniach nad edukacją. Istota i paleta zastosowań
DOI:
10.34767/PP.2017.01.01
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Justyna Nowotniak
Ewaluacja – badanie nie do końca (za)stosowane
DOI:
10.34767/PP.2017.01.02
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Monika Maciejewska
Współczesne badania pedagogiczne – tworzenie wiedzy potrzebnej praktyce
DOI:
10.34767/PP.2017.01.03
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Marzenna Zaorska
Postulaty Konwencji ONZ dotyczące praw osób niepełnosprawnych w wymiarze edukacji jako wyznacznik przygotowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością do życia samodzielnego, godnego, wartościowego w dorosłości
DOI:
10.34767/PP.2017.01.04
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Anna Zamkowska
Współpraca organizacji pozarządowych na rzecz integracji społecznej osób niepełnosprawnych
DOI:
10.34767/PP.2017.01.05
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jolanta Kruk
Projektowanie w edukacji. Aspekty metodologiczne i praktyczne na przykładzie tworzenia przestrzeni dla doświadczeń percepcyjnych
DOI:
10.34767/PP.2017.01.06
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Przemysław Gąsiorek, Beata Zamorska
Zmiana działalności młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym. Badania interwencyjne w kulturowo-historycznej teorii działalności
DOI:
10.34767/PP.2017.01.07
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Maria Groenwald
Uczyć się od studenta
DOI:
10.34767/PP.2017.01.08
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Beata Adrjan
Historia pewnej lekcji, czyli uniwersyteckie przygotowanie do prowadzenia zajęć w klasach młodszych. Próba ewaluacji on going
DOI:
10.34767/PP.2017.01.09
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Dariusz Kubinowski
Między etnochoreologią stosowaną a taneczną etnopedagogią. Przykład interdyscyplinarnych badań podłużnych w działaniu
DOI:
10.34767/PP.2017.01.10
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joanna Frankowiak
W drodze do wsparcia szkół w optymalizacji działań w zakresie przeciwdziałania przemocy rówieśniczej
DOI:
10.34767/PP.2017.01.11
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jakub Kołodziejczyk
Nie wierzyć własnym oczom – obserwacja w ewaluacji
DOI:
10.34767/PP.2017.01.12
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Beata Borowska-Beszta
Aborcja eugeniczna (aborcja ze względu na niepełnosprawność) w opiniach polskich studentów studiów uniwersyteckich II stopnia na kierunku pedagogika specjalna. Raport z etnograficznego studium przypadku
DOI:
10.34767/PP.2017.01.13
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Monika Masłowska
Zaraźliwy optymizm, czyli style wyjaśniania studentów pedagogiki specjalnej
DOI:
10.34767/PP.2017.01.14
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Małgorzata Basińska, Martyna Janicka, Anna Piórowska, Krzysztof Piórowski
The Brief Resilience Coping Scale - polska adaptacja Krótkiej Skali Prężności Zaradczej
DOI:
10.34767/PP.2017.01.15
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joanna Kołodziejczyk
Jak zapraszać do rozwoju? O trudnościach w stosowaniu ewaluacji dialogicznej w polskich szkołach
DOI:
10.34767/PP.2017.01.16
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Mariusz Dembiński
Pedagogika ogólna według Dietricha Bennera (pararecenzja)
DOI:
10.34767/PP.2017.01.17
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Gabriela Bruzdewicz
Twórczość a wandalizm. Studenckie „rysunki” w salach wykładowych
DOI:
10.34767/PP.2017.01.18
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Mateusz Dampc
Dwa kraje – dwie perspektywy. Wybrane obszary dystansu społecznego hiszpańskich i polskich studentów wobec Innych w wielokulturowym kontekście
DOI:
10.34767/PP.2017.01.19
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Andrei Ahapau
Danuta Opozda, s. Maria Loyola-Opiela, Dorota Bis, Ewelina Świdrak (2015). Rodzina miejscem integralnego rozwoju i wychowania. Lublin: Wydawnictwo Episteme
DOI:
10.34767/PP.2017.01.20
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Marta Borowiec, Angelika Figiel
Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska (2016) (red.). Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer
DOI:
10.34767/PP.2017.01.21
Pobierz artykuł
Więcej informacji